Nieuw begin

Bij mijn werkgever (MKG) is onlangs het pakket TOPdesk geimplementeerd.
Dit pakket is onder andere een call registratie systeem dat  inzetten om de vragen van onze klanten te registreren.

Vanuit deze registratie is er een procesflow gemaakt zodat het invoeren van een call tot het afmelden van een call, inclusief het verzenden van een automatische e-mail naar de klant zo eenvoudig mogelijk uitgevoerd kan worden.

Tot nog toe werkt dit prima. Natuurlijk is de inrichting nog niet vlekkeloos, maar dat is logisch. Na een relatief korte implementatie is het pakket vorig jaar november in gebruik genomen. In de loop van de afgelopen maanden zijn er uiteraard de (interne) vraagstukken, aanvullingen en wensen omtrent de inrichting naar boven gekomen bij de gebruikers.

Om di te kunnen waarborgen heb ik  het TOPdesk (applicatie)beheerschap op mij genomen zodat er binnen de organisatie in ieder geval 1 contactpersoon is waar de vragen omtrent het gebruik en wensen aangemeld kunnen worden.

Daarnaast zijn we bezig een portal te ontwikkelen zodat binnenkort onze gebruikers van het MKG pakket op een hele eenvoudige manier in kunnen loggen en onder andere hun calls kunnen registreren en uiteraard ook benodigde documentatie kunnen terugvinden. Dit om een optimale werking van het MKG pakket en bijbehorende serviceverlening te kunnen aanbieden.

Voor alsnog zijn wij zeer content met het pakket, zeker gezien de mogelijkheden die het biedt in combinatie met onze dienstverlening bij zowel support en ontwikkeling.

Voor meer informatie over TOPdesk en nun mogelijkheden kijk op hun website http://www.topdesk.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


+ 5 = acht